Liknande inlägg

1 kommentarer

Nimmra

02 Aug 2015 23:42

Hej Hadil!

Vill först och främst bara säga att du tar helt otroliga bilder! Jag följer dig på Facebook och har länge tänkt på att kontakta dig.

Det är så att jag är en amatör henna och makeup artist och letar nu efter en fotograf som skulle kunna tänka sig göra en fotoserie med Indiskt tema. Jag kommer göra mitt bästa att marknadsföra bilderna i indiska/ Pakistanska medier och då det är högsäsong på bröllop, samt att väldigt många bröllop är planerade inför nästa år är jag säker på att du kommer få en bra platform för att marknadsföra dig.
Min tanke är att man en eller 2 dagar för en intensive fotograferings dag där vi samlar in olika modeller och planerar ut vilka typer av bilder vi vill ta. Jag kommer göra både smink och henna och kan till och med erbjuda modellera indiska ombyten. Jag har jätte mycket idéer men kan inte fota själv så undrar om detta projekt och samarbete skulle tänka sig vara intressant för dig? Hör jätte gärna av dig, du kan svara direkt till min mail om du inte känner för att publicera meddelandet :)

Med vänlig hälsning
Nimmra Qazi

Kommentera

Publiceras ej