Jag har varit såå omotiverande på att inte göra någonting allls!!
Ni vet när man vill ha så mycket och när man vill göra så mycket då tänker man I WILL DO IT!!
Men helt plöstligt så faller allting och du blir helt off o helt plöstligt oinspirerad på allting och du känner dig så sämst på allt...
Men jag har tänkt o tänkt och NÄÄÄE...I will not GIVE UP! :)

Jag ska försöka ta vara på min tid och att tänka ennu mer och mycket nogranna på vad jag egentligen vill!!
Jag har känt mig så borta och vilsen dem senaste 2 åren som har gått ...
Jag hatar att folk ska ha löften new me , new year and I WILL CHANGE! ... NO! -.-
MEN!!! Jag säger så här istället .Jag ska försöka ge nytt försök på året som kommer men jag hoppas på inget!
Jag ska försöka o ta bättre bilder men jag hoppas på inget , jag ska försöka o vara ennu mer snäll men jag hoppas på inget , jag ska försöka o ha gud närmare mig , jag ska försöka o slösa min tid i onödan me serier eller some other shit , SKA försöka gymma men jag hoppas på inget ( i love food ) jag ska försöka sova och gå upp tidigt.....PWAhahaha...I will try though... ÄEEE! Jag tror det får räcka med att jag ska försöka.
Allt kan hända om man har viljan för det ,har man inte det så ja försök nästa år :)!!!
 
Bjuder på en bild !

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej