FORTSÄTtingen FÖljeR!:D

JApp , sont kan hända när bilen stannar mitt på vägen !! men vi klarade oss ndå :P!

REKLAM EVERYWEHERE!!! :D




Vår morbror tog oss till ett ställe där han påtsår att affären har världens godaste glass .. hmmm nt illa men de va nt världens godaste :P hahaha

Den här glassen lär va vår mest favorit is glassen ever ! köpte glassen nästan varje dag hahah

MIn mamma påstod att vi va bjudna på LYXIGASTE BRÖLLOP!!! MHHMM!!!
DE va ju bröllop!!:.NOT . DE va förlovningsfest och de va nt så lyxigt...:( HAHAA , man ba älskar mamma ibland :P


Mo5ayaam!:D

ASSÅ Guud ! lyckas bara ta denna bilden i mo5ayam ! man kan nt fota däär så mkt som de stirrade :(

köpte massa skit saker fdärifrån haha!:P

Denna plånboken är min favvu:p!

gj "låtsas henna" me tuch pennoor!


Denna dagen va min mammas födelsedag och morbrors . Vi gjorde aldrig en ordentlig födelsdag så vi fick fira dem tsm !! PLUSSS de va min mammas och pappas WEDDIING DAAY ^___ ^ hahah allt på samma gång :P!




NAaw :3


HAVANA BEACH!


Efter Havana beach direkt till MC!!! 



OCH Min sötaste bruurii! <3<3<

Nästa gång kmr de va sista gång i promise!! hahah

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej