Lebanon of summer 2011 ENJOY MY FRENDO!

SHATILA. Skit nästan överallt,SJUKT!.

FOUAD PIZZ!! Godaste pizzeraan, ever!!

JEpp! Då fastade man i libanon för 2:a gången? sist jag fastade va de typ när jag va 5,6 år?XD kmr nt ihåg haha .De va början på ramadan då började dem med att lägga ljus,lyktor osv !!
Tänk att sånt-hära kan göra mig glad . MAn fick kännslan på att Ramadan är på väg wiie!XD

Vi blev BJODNA PÅ MIDDAG PAO STARNDEN!! trevligt va de :) .

Me my sistrart va på , SAIDA MAL! Ni som besöker saida borde dras dit ;)
Som sagt libanon är "specialla" när de gäller , att sälja , ge kunderna väl bemötande osv! men de ÖVERDRIVER IBLAND, hahaha!! Min syster hade massa plagg som hon höll i så kom en kille och frågade varför hon höll i så många kläder och gav henne en HM Kasse jag och min syster titta på varanda och bara - oKEEJJ!!! haahah man vet aldrig om de raggar på en eller för att vara vänlig XD! hahah.




Detta köpte vi på vägen hem ...NOT!:P 

NOTERA affärs loggan! HAHAHA , FACEPHONE!!! asg

GEEKS DINER! haha , älskar att de har konstiga namn på affärer ! deras mat e faktiskt GO om man ska vara ärlig :P!

LJUS!! :D


De va första dan på fastan och då va de e 7elwyat som efeträtt! 

VI va besatta av Saida mall, så vi beslöt att prova några av cafér som va där!! kan säga er deras bakelser ocg sötsaker ..DÖDLIGT GOTT! 


Deras mat underlägg va roliga!! mihihihi......:P

VRFÖR!? alltid man ska beställa ngt så är bilderna på Menyn ser dem skit goa ut , efter man har beställt så ser det ut så här... aja de va nt så uppskattat...

Här i libanon sä gäller de BONBON ENERGY DRINK! haha köpte den alltid där...:P
RAMADAN KARIM!

FASTERS FÖDELSEDAG!


KORNEJ!!!!!

MIn pappa ska alltid köpa onödiga saker!! EN PINNE!!!?? -.-
De fula är , där folk sitter kmr de follk fram och tillbaka och fråga om vi vill köpa ngt,
då kom de en kille som ville sälja klockor och visade dem till oss och frågade omm vi va intresserade. Då satt min pappa och funderade och frågade killen hur mycket är klockan? killen sa priserna, han ba nej nej nej.... JAg menar hur mkt är klockan på riktigt! HAHAHAHAHAHA dööör . Palla att min pappa ska leka rolig!:P


på bilderna man kan nt se så bra ! ii verkligeten så är de mkt mysigare me dessa ljus !! ååh

BIO time me kusiner o syskon !! BARNVAKT HELA DAN! lol

Vi firade min lilla syster bara på MC ! riktigt trevligt :)








En av baraas födelsedags presenter! haha

Medans vi va i libanon så hade min moster fött en liten söt flicka som heter TALIN! 

Så här ser hon ut idag :)

¨
Min söta kusin abdallah fyllde också år! :)

'
DÖÖÖÖR för KOKTEEL! hahaha

Vi va med some of our friends för sista gången innan vi reste tillbaka!

Här hade jag typ fixat mig för fotografering i libanon! haha , de har blivit en vana att varje gång vi reser måste vi ta fotografera oss :P PLUS gjorde Keratin elr hur de stavas för att håret ska vara mindre lockigare de hjälpte nägra månader men nu är mina små lockar tillbaka igen..:P

Köte dem till mig men såg nt att de va storlek 36:( har storleken 38 XD så de fick bli till ngn av mina syskon..

BYE BYE LIBANON! 

Kvällsmat ... duger...


SLut of our journey!
SOmmaren som kmr reser vi kanske igen och då kmr jag att lägga ut massa bilder ^_^

Liknande inlägg

1 kommentarer

Rand

10 Jan 2012 15:31

nesse alltid glad! haha

fina;)

Kommentera

Publiceras ej