Eftersom jag är så jävla uttråkad så har jag inget liv och svarar på 50 töntiga frågor!! höhö


1. Vart kommer du ifrån? Palestina

2. Heter? Hadil

3. Fyller år? 5 juni (snart! ^^)
4. Tycker du om någon just nu? NEJ! -.-

5. Samlar på? HAHA Sötsaker?! :P
6. Gröna eller röda äpplen? ÄLSKAR BÅDA :O!

7. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Oftast de närmaste kompisar :)

8. Hur tidigt gick du upp idag? Hmm , typ 11? XD

9. Har du sovit i din egna säng inatt? YEPP!

10. Har du sovit ensam inatt? Nej , sover med mina nallar ju :O! hah (A)
11. Har du strumpor på dig nu? Tog av dem nyss ! :P

12. Hur svarar du i telefonen? Beror på vem som ringer, men oftast SHU! :P

13. Vad ska du göra ikväll? NO PLANS!
14. Vad ska du göra imorgon då? SKa palla mig till skolan im VAD ANNARS! -.-
15. Var vill du bo när du blir stor? Vet faktiskt inte :/  går efter guds spår .. vi få se :)

16. Vad vill du bli när du bli när du blir stor? E jag inte tillräckligt stor ?:P hahah  , när man va liten så ville man bli konstnär men som sagt så kmr man nog nt bli de :/ ..

17. Är det okej att gråta? Klart! känner man för att gråta så gråt Men inte åt allting !! -.- hatar dem som gråter åt allt typ! haha

18. När grät du senast? öh?...för en månad sen typ? XD
19. Vilken årstid tycker du bäst om? SOMMAR SÅKLART! B-)

21. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej! -.-
22. Har du piercing? Endast öronen 3 st på varje sida :)
23. Har du tatuering? Nej , hatar tatueringar ..vissa ställen kan va fint men neej...
24. Vill du gifta dig? Just nu , NEJ! kanske förlovning? men frågan är FINNS DE BRA MÄN DÄR UTE`? neej -.-
25. Vill du ha barn? Ja , älskar bebisar! men hatar när de blir typ större och griniga -.-
26. Solar du ofta? Neej , innan så va det solarium men blev fann rädd när man hör att man kan få cancer XD! haha
27. Är du bra på att laga mat? Är rätt duktig på att laga mat faktiskt :)
28. Gillar du att dansa? Vem gör inte det? :D
29. Hur vig är du? HAAHA INte ens närheten av VIG!
30. Vilken är din favoritglass? Tycker nästan alla glass e goda men choklad och vanilj är nog godast! ;P
31. Tror du på ett liv efter döden? Japp!

32. Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
33. Är du morgon eller kvällsmänniska? tror Kvällsmänniska :P!
34. Vilken ögonfärg har du? brun , honungfärg och liteee grön .. FAn vet jag? hahah
35. Vilka hårfärger har du haft? HAr alldrig drig färgat mitt hår! haha , mörk brun iaf! :P
36. Är du beroende av något? DATA? haha
37. Röker du? Nope! hatar röök blääää -___-
38. Senaste låten du hörde? Adam - tel3at ma3i (arabisk låt ) hahha
39. Vad gör du på helgerna? Mest med mina fula kompisar! :)
40. Brukar du bädda sängen? Ja
41. Har du kysst någon under den senaste veckan? NEj , det 7araam!! :P
42. Vem kramade du senast? min NAlle HAHA!
43. Vem ringde dig senast? Mamma
44. Saknar du någon just nu? kanske?
45. Bästa högtid? RAMDAN
46. Yrke? GÅr i skolan
47. Kan du hjula? Haha nejdu!
48. Tycker du om att bada? I'm lovin' it <3
49. Husdjur? Nope, har inget. Vill ha en katt. :(
50. Ska du göra nu? JAg feet 3entee ..spela sedan däcka?

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej