senaste:
1. mening du sa : Yalla
2. personen du chattade med: MÅNGA HAhAH
3. du fick sms av: 3nooos                                

4. du kramade?: Min mamma :)

idag
5. kläder: Jeans , svart linne , svart kofta o UGgIS:P
6. bättre än igår: ingen aning -.-


imorgon:
7. är det: Allt blir brao!
8. planer: NO iDé


favorit:

10. nummer: 9

11. färg: ALLA FÄRGER!! men gillar mest blå och rosa :P
12. årstid: SOmmar fi ffääN:P!


frågor och svar:13.

saknar du någon? JA..
14. humör för tillfället? Pigg :)
15. det första du gjorde i morse: Kollade på klockan
16. vad åt du sist?: Kyckling soppa :P
17. vad irriterar du dig på? VINTER! -.-

19. vem tänker du på just nu? --
20. tror du att personen tänker på dig med?--
21. vart reste du sist?  LIBANON
22. vad gjorde du igår kväll? Städa , Äta och Hölla My New Brotha :P

23. liknar du din mamma eller pappa? Pappa  lite mamma?
24. ler du ofta? Jag tror det HAHAH!
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): ALla :P
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?
27. i vems säng låg du i senast? Min  :D!

28. vilken färg har din tröja? Just nu SVART!

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja, många gånger
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja.
31. gråter du när du skadar dig? haha Neej om de gör skit ont så ja XD!


lycka:
32. är du en glad person? ja kanske..
33. vad gör dig glad? vänner, familj, lyckliga stunder^^
34. önskar du att du var lyckligare? JA !
36. kan musik göra dig glad? JA :D


kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig!"? JA
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?
39. har du en flick/pojkvän? NEj Vill nt ha nu för tillfälle
40. är du nöjd med det? --
41. är du kär? NEJ

hat:
41. vem hatar du verkligen?Många!
42. har du någonsin gjort en hat-lista? hahahaha <js när ma va liten HAHAH XD!
43. är du en mobbare? nej
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Ja alltid när jag blir arg. men det är bättre än att slåss ;)
45. har du blivit sviken någon gång? JA!

Skolan:
46. gillar du skolan? IBland ...
48. värsta ämne? MATTEEEEE O_O!
49. har du spytt i skolan nån gång? NEVER
50. är skolmaten god? Ibland , jag klagar aldrig :P

 


Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej